Diensten

Quist-CX helpt (met inzicht, oplossingen, ondersteuning bij implementatie) om te komen tot een optimale klantbeleving om daarmee te werken aan continuïteit, bedrijfsresultaat en om verdere groei mogelijk te maken. Met een business-scan wordt jouw bedrijf in kaart gebracht en houdt het een spiegel voor waarbij de succes- en aandachtgebieden zichtbaar worden gemaakt.

Vanuit het klantperspectief kijken we samen naar jouw bedrijf. De bevindingen die daar uit voort komen toetsen we aan jouw merkwaardes om daar waar nodig intern verbeteringen in gang te zetten. De merkwaardes zijn daarbij de waardes waar jouw bedrijf voor staat, wat je uitstraalt en wat je klanten belooft.

Zo verbetert bij jouw bedrijf de klantbeleving en de emotie die daar aan gekoppeld is. Dit voor de momenten in de beleving die er voor en volgens jouw klant echt toe doen en die aansluiten bij jouw merkwaardes.

Quist-CX verzorgt het hele traject binnen customer experience management. Van vaststelling van de doelstelling tot implementatie van de adviezen. En alles wat daar tussen zit zoals klantsurvey, klantinterviews, customer journey-mapping, swot-analyse en een plan van aanpak. Het geheel bevat veel facetten zodat vanzelf een specifieke invulling voor jouw bedrijf ontstaat.

Onderzoek

Analyse

Advies

Begeleiding

Quist-CX biedt

De diensten zijn toegespitst op het Midden- en Klein Bedrijf (MKB), segment Business-to-Business (B2B) en Business-to-Consumer (B2C). Verder is het belangrijk voor jou als ondernemer om gemotiveerd te zijn om te willen ontwikkelen en groeien via de klant en de klantbeleving. Na onderzoek en advies is het werken aan de klantbeleving namelijk niet klaar, sterker nog dan begint het eigenlijk pas echt.

Ieder bedrijf is uniek en daarmee is iedere opdracht maatwerk


Mogelijke onderdelen

Wil je meer informatie over de diensten van Quist-CX?